Doğrumu yanlış mı tutum içindeyiz

Cevaplandı
1
0

Merhaba 8 yaşındaki kızıma DEHB teşhisiyle ve takıntıları nedeniyle ilaç tedavisine başlandı bu süreç 2 yılı aşkındır devam etmekte çok yol katetmiş durumda da değiliz yine derslere adapte olamıyoruz ders dinlemiyoruz ve sınavlarda başarısızıs  sınır koyamıyoruz tabi bu arada şikayetler devam ettiği için sürekli ilaçların dozları yükseltiliyor bir anne olarak bu duruma çok üzülüyorum ilacı bıraktırmak istiyorum ne kadar doğru olur bilemiyorum da ama artık çoçuğumu o ilaçlarla düzeltme çabasına girmek istemiyorum nasıl ilerlemeliyim lütfen yardımcı olursanız sevinirim

  • Yorum yapabilmek için yapmanız gerekli
En iyi Cevap
1
0

merhabalar,

kızınız dikkat eksikliği ile birlikte başka duygu durum sorunları yaşıyor olabilir. Takıntıları olduğunu belirtmişsiniz. Takıntıların altında öz güven eksikliği, kaygı ya da depresyon gibi duygu durum sorunları yatabilir. Ayrıca duygu durum bozuklukları dikkat ve odaklanma sorunlarının artmasına neden olur. Bu nedenle mutlaka bir pedagog ya da çocuk psikoloğundan destek almanızı öneririm.

 

Sağlıcakla Kalın

  • Yorum yapabilmek için yapmanız gerekli
1 sonucu gösteriliyor
Cevabınız

Lütfen göndermeden önce yapınız.